بی تو...


غریب آشنا

دلتنگتم زودتر برگرد وقت زیادی نمونده...

 

بی تو خیلی دلتنگم

سخته باور کردن اینکه هنوز زنده ام بی تو

و تو خوشحالی بی من

چقدر سخت می گذره این روزهای تنهایی...

.

.

 



نظرات شما عزیزان:

شدم از هر چی عشق بیزار
ساعت12:24---13 فروردين 1391
سلام گلم،





وبت عالیه . وقتی تو لیست لوکس بلاگ اسم وبت رو دیدم کنجکاو شدم بیام بهت سر بزنم.





بهت تبریک میگم . خیلی وب جالبی داری





تو هم اگه دوست داشتی بیا به کلبه کوچیک من.



و از مطالبش استفاده کن.







وب من هر 2 ساعت یکبار آپدیت میشه .....



اگه دوست داشتی منو با عنوان شدم از هرچی عشق بیزار و آدرس : www.ali-abbasi.loxblog.com لینک کن . بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم.







فقط اومدی وبم نظر یادت نره ها ........ حتما ...



یا علی

علی همیشه تنها


پاسخ:سلام از لطفتون ممنون مثل این که وبتون ویروس داره نمی شه وارد شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:,ساعت11:40توسط مهاجر | |